adding files
Этот коммит содержится в:
родитель
e26567b953
Коммит
c4d01ea5d6
@ -4,6 +4,7 @@
|
||||
- [Sense Sensibility and Science](https://sensesensibilityscience.berkeley.edu/)
|
||||
- [UC Berkeley Stats & Logic](https://www.stat.berkeley.edu/~stark/SticiGui/Text/toc.htm)
|
||||
- [Imperfect Cognitions](http://imperfectcognitions.blogspot.com/)
|
||||
- [panpsycast](https://thepanpsycast.com/panpsycast)
|
||||
|
||||
<details><summary><h2>Playlists</h2></summary>
|
||||
|
||||
|
||||
Двоичные данные
course_outline/course11-Historical Reasoning/Narrative Testimony.pdf
Обычный файл
Двоичные данные
course_outline/course11-Historical Reasoning/Narrative Testimony.pdf
Обычный файл
Двоичный файл не отображается.
Двоичные данные
course_outline/course12-Media Studies and Propaganda/Books/Seeing Like a State - James C. Scott.pdf
Обычный файл
Двоичные данные
course_outline/course12-Media Studies and Propaganda/Books/Seeing Like a State - James C. Scott.pdf
Обычный файл
Двоичный файл не отображается.
@ -1,5 +1,7 @@
|
||||
# [Communication of Falsehoods](https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Communication_of_falsehoods) and [Deception](https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Deception)
|
||||
|
||||
- [conspirituality](https://www.conspirituality.net/) [Videos](https://www.youtube.com/@Conspiritualitypodcast)
|
||||
- [Misinformation Review: Harvard Kennedy School](https://misinforeview.hks.harvard.edu/)
|
||||
- [Media Manipulation](https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Media_manipulation)
|
||||
- [Psychological Manipulation](https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Psychological_manipulation)
|
||||
- [Propaganda](https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Propaganda)
|
||||
@ -37,11 +39,21 @@
|
||||
27. [Black Propaganda](https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Black_propaganda)
|
||||
28. [Reputation Management](https://en.wikipedia.org/wiki/Reputation_management)
|
||||
29. [Intelligence Operations](https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Intelligence_operations_by_type)
|
||||
30. [Mass Media Monitoruing](https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Mass_media_monitoring)
|
||||
30. [Mass Media Monitoring](https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Mass_media_monitoring)
|
||||
31. [Gaslighting](https://en.wikipedia.org/wiki/Gaslighting)
|
||||
32. [Necessary Illusions](https://en.wikipedia.org/wiki/Necessary_Illusions)
|
||||
33. [Choice Architecture](https://en.wikipedia.org/wiki/Choice_architecture)
|
||||
34. [Nudge Theory](https://en.wikipedia.org/wiki/Nudge_theory)
|
||||
35. [State Propaganda in the Russian Federation](https://en.wikipedia.org/wiki/State_propaganda_in_the_Russian_Federation)
|
||||
* [GEC Special Report: Russia’s Pillars of Disinformation and Propaganda](https://www.state.gov/russias-pillars-of-disinformation-and-propaganda-report/)
|
||||
* [Pro-Kremlin disinformation: Research papers](https://consilium-europa.libguides.com/Kremlin-Disinformation/Research-papers)
|
||||
36. [Distinction without a Difference](https://en.wikipedia.org/wiki/Distinction_without_a_difference)
|
||||
37. [Reinforcement Theory](https://en.wikipedia.org/wiki/Reinforcement_theory)
|
||||
38. [In Group and Out Group](https://en.wikipedia.org/wiki/In-group_and_out-group)
|
||||
39. [Echo Chamber](https://en.wikipedia.org/wiki/Echo_chamber_(media))
|
||||
40. [Processing fluency](https://en.wikipedia.org/wiki/Processing_fluency)
|
||||
41. [Frequency illusion](https://en.wikipedia.org/wiki/Frequency_illusion)
|
||||
42. [Motivated Skepticism](https://ideas.repec.org/p/hal/wpaper/hal-03770685.html)
|
||||
|
||||
- https://www.usaspending.gov/
|
||||
- https://www.foreignassistance.gov/
|
||||
|
||||
Двоичные данные
course_outline/course12-Media Studies and Propaganda/papers/Motivated Skepticism.pdf
Обычный файл
Двоичные данные
course_outline/course12-Media Studies and Propaganda/papers/Motivated Skepticism.pdf
Обычный файл
Двоичный файл не отображается.
Двоичный файл не отображается.
Двоичный файл не отображается.
Двоичные данные
course_outline/course3-Evidence/papers/Narrative Testimony.pdf
Обычный файл
Двоичные данные
course_outline/course3-Evidence/papers/Narrative Testimony.pdf
Обычный файл
Двоичный файл не отображается.
Двоичные данные
curent-papers/ai/Alice in Wonderland.pdf
Обычный файл
Двоичные данные
curent-papers/ai/Alice in Wonderland.pdf
Обычный файл
Двоичный файл не отображается.
Двоичные данные
curent-papers/ai/Embers of Autoregression.pdf
Обычный файл
Двоичные данные
curent-papers/ai/Embers of Autoregression.pdf
Обычный файл
Двоичный файл не отображается.
Двоичные данные
curent-papers/ai/Faith and Fate.pdf
Обычный файл
Двоичные данные
curent-papers/ai/Faith and Fate.pdf
Обычный файл
Двоичный файл не отображается.
Двоичные данные
curent-papers/ai/Reasoning or Reciting.pdf
Обычный файл
Двоичные данные
curent-papers/ai/Reasoning or Reciting.pdf
Обычный файл
Двоичный файл не отображается.
Двоичные данные
curent-papers/ai/The Reversal Curse.pdf
Обычный файл
Двоичные данные
curent-papers/ai/The Reversal Curse.pdf
Обычный файл
Двоичный файл не отображается.
Двоичные данные
curent-papers/philosophy/Peculiar Logic of Value.pdf
Обычный файл
Двоичные данные
curent-papers/philosophy/Peculiar Logic of Value.pdf
Обычный файл
Двоичный файл не отображается.
Загрузка…
x
Ссылка в новой задаче
Block a user